
عذر خواهی دوباره رحمتی از هواداران
مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال پس از بازی شب گذشته برابر السد قطر و شکست تیمش از هواداران عذر خواهی کرد و تمامی مسبب باخت تیمش را بر گردن یک نفر انداخت. با این وجود این دروازه بان امروز نیز در پیامی دوباره از طرفداران استقلالی بابت شکست 3 بر یک مقابل السد قطر عذر خواهی کرد.
حسینی و خشم از نیمکت نشینی
حسین حسینی دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال که در رقابت های لیگ برتر در 5 بازی گذشته فرصت حضور در درون دروازه آبی پوشان را پیدا نکرد در شب گذشته نیز زمانی که متوجه شد در بازی با السد هم نیمکت نشین است ترجیح داد دیرتر از سایرین به تمرینات قبل از بازی اضافه شود تا به نوعی ناراحتی خود را به گوش مسئولان و البته شفر برساند. با این وجود بعید نیست حسینی در نیم فصل دوم به فکر تیم جدید و جدایی از جمع آبی پوشان باشد.منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال دیدگاه