برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها صدرصد تلاش و سعی خود را انجام دادند. امروز نهایت تلاش خودشان را کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست یک بر صفر مقابل الدحیل در نشست خبری گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم آنها صدرصد تلاش و سعی خود را انجام دادند. امروز نهایت تلاش خودشان را کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برانکو افزود: امروز مقابل الدحیل بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و امیدوارم بتوانیم در تهران کاری انجام دهیم. 

,

* از هوادارانمان در بازی برگشت انتظار کمک داریم

,

وی در مورد اینکه با توجه به باخت یک بر صفر پرسپولیس چقدر شانس صعود دارید، گفت: همانطور که گفتم الدحیل از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است اما ان‌شاءالله در تهران نتیجه بهتری می‌گیریم زیرا از یار دیگرمان که هواداران‌مان هستند انتظار داریم تا با تماشاگرانی که بیش از ۸۰ هزار نفر هستند بتوانیم نتیجه مطلوب‌تری بگیریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه