تلاش عده‌ای برای به دست گرفتن نقش اپوزیسیون در مجلس

تلاش عده‌ای برای به دست گرفتن نقش اپوزیسیون در مجلس
نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: بزرگ‌ترین صدمه‌ای که به این نظام و انقلاب وارد شد، فتنه ۸۸ بود که یاران همین افراد بودند که با نطق خود علیه نظام تشویش ایجاد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: بزرگ‌ترین صدمه‌ای که به این نظام و انقلاب وارد شد، فتنه ۸۸ بود که یاران همین افراد بودند که با نطق خود علیه نظام تشویش ایجاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: واقعیت این است افرادی که در مجلس اقدام به نطق‌هایی برای تشویش در اذهان داشته و همواره انتقاد می‌کنند بیش از ۳۰ سال دولتمردان از همین طیف بودند.

وی افزود: اگر افرادی از دیوار لانه جاسوسی بالا رفتند از همفکران همین اشخاص بودند؛ حال جالب است که این‌ها نقش اپوزیسیون را گرفته‌اند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگ‌ترین صدمه‌ای که به این نظام و انقلاب وارد شد، فتنه ۸۸ بود که یاران همین افراد بودند و اینهمه مشکلات برای ملت و کشور ایران به وجود آوردند.

شهریاری در ادامه سخنانش تصریح کرد: متاسفانه همان اوضاعی که ابوسفیان، طیفش و خوارج و مروان برای امام علی، ایجاد کردند که مولا علی (ع) را خانه نشین کنند اکنون هم عده‌ای با همین تصور واهی فکر می‌کنند می‌توانند نقش ابوسفیان و دار و دسته‌اش را بازی کنند و رهبری را تنها بگذارند و خانه نشین کنند که باید به آن‌ها گفت: «زهی خیال باطل»! چرا که تلاش آن‌ها مذبوحانه است.

شهریاری عنوان کرد: ما به زودی طی نطق‌ها و تذکر‌هایمان در در اولین فرصت در این رابطه سخنان لازم را ارائه خواهیم کرد.

,

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: واقعیت این است افرادی که در مجلس اقدام به نطق‌هایی برای تشویش در اذهان داشته و همواره انتقاد می‌کنند بیش از ۳۰ سال دولتمردان از همین طیف بودند.

,

وی افزود: اگر افرادی از دیوار لانه جاسوسی بالا رفتند از همفکران همین اشخاص بودند؛ حال جالب است که این‌ها نقش اپوزیسیون را گرفته‌اند.

,

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگ‌ترین صدمه‌ای که به این نظام و انقلاب وارد شد، فتنه ۸۸ بود که یاران همین افراد بودند و اینهمه مشکلات برای ملت و کشور ایران به وجود آوردند.

,

شهریاری در ادامه سخنانش تصریح کرد: متاسفانه همان اوضاعی که ابوسفیان، طیفش و خوارج و مروان برای امام علی، ایجاد کردند که مولا علی (ع) را خانه نشین کنند اکنون هم عده‌ای با همین تصور واهی فکر می‌کنند می‌توانند نقش ابوسفیان و دار و دسته‌اش را بازی کنند و رهبری را تنها بگذارند و خانه نشین کنند که باید به آن‌ها گفت: «زهی خیال باطل»! چرا که تلاش آن‌ها مذبوحانه است.

,

شهریاری عنوان کرد: ما به زودی طی نطق‌ها و تذکر‌هایمان در در اولین فرصت در این رابطه سخنان لازم را ارائه خواهیم کرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه