مسعود شجاعی محروم و جریمه شد

مسعود شجاعی محروم و جریمه شد
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو دیدار از رقابت‌های جام حذفی صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال, دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز برگزار و از سوی مسعود شجاعی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور صورت گرفت که منجر به اخراجش شد. وی پس از اخراج از زمین نیز مرتکب اهانت به داور بازی شد. این بازیکن به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تیم پدیده ملکشاهی ایلام به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار با مس کرمان مبنی بر پرتاب اشیاء به داور بازی، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه