سردار حاجی‌زاده:

تروریست‌ها از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم/امنیت ملت ایران خط قرمز ماست

تروریست‌ها از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم/امنیت ملت ایران خط قرمز ماست
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی سپاه علیه تروریست‌ها گفت: تروریست‌ها از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم. امنیت ملت ایران خط قرمز ماست و در برابر آن کوتاه نمی‌آییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه اظهار داشت: در این عملیات هم از موشک و هم از پهپاد استفاده کردیم تا دشمنان درس عبرت بگیرند و از این گروه‌های تروریستی حمایت نکنند. آنها باید از این شرایط بترسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: ما تا محو کامل تروریست‌ها این مبارزه را ادامه می‌دهیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر آنها یکی بزنند، ۱۰ تا می‌خورند.
,
 
,
حاجی‌زاده تأکید کرد: تروریست‌ها از فشنگ استفاده کردند و ما با موشک جوابشان را دادیم.
,
 
,
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: امنیت ملت ایران خط قرمز ماست و در برابر آن کوتاه نمی‌آییم.
,
 
,
وی‌ ادامه داد: انتقام سختی را از گروه تروریستی مورد حمایت آمریکا و کشورهای عربی منطقه گرفتیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه