پرسپولیسی‌ها از امارات به توکیو می‌روند

پرسپولیسی‌ها از امارات به توکیو می‌روند
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از طریق امارات به توکیو سفر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا این تیم باید برای بازی برابر کاشیماآنتلکرز به ژاپن سفر کند. بر همین اساس مدیران این باشگاه تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند با پروازی چارتر تیم را اعزام کنند اما این تلاش‌ها به سرنجام نرسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حالا قرار است پرسپولیسی‌ها روز دوشنبه تهران را به مقصد دوبی ترک کنند تا پس از اقامت دو روزه در این شهر، از طریق فرودگاه دوبی به توکیو سفر کنند.

,

تیم فوتبال پرسپولیس ظهر شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ در جریان دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، میهمان کاشیماآنتلرز خواهد بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه