طاهرخانی: بازیکن سایپا با مشت به صورت من زد
بازیکن جوان پرسپولیس میگوید بازیکنان سایپا به او فحاشی کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا طاهرخانی بازیکن پرسپولیس درباره درگیری بعد از پایان بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: صادق بارانی (بازیکن سایپا) میگوید طاهرخانی را نمیشناسم اما به من فحش میدهد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,او درباره علت درگیری اواخر بازی نیز گفت: سلیمانی (بازیکن سایپا) با مشت به صورت من زد و فحش ناموس داد. آن وقت بارانی علیه من مصاحبه میکند؟
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه