بعد از تساوی با سایپا؛
برانکو در نشست خبری شرکت نکرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با سایپا شرکت نکرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی پرسپولیس مقابل سایپا در هفته دهم لیگ برتر بر خلاف علی دایی در نشست خبری حاضر نشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,لحظات پایانی این مسابقه و حتی بعد از سوت داور، این مسابقه به تنش کشیده شد و بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند.
]
ارسال دیدگاه