علیاری به شانس مجدد رفت

علیاری به شانس مجدد رفت
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان به گروه شانس مجدد مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدارهای نیمه نهایی سه وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان برگزار شد که با حضور موسی اولوئف از روسیه در فینال، مهدی علیارینماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان که مغلوب این کشتی‌گیر شده بود، به گروه شانس مجدد رفت تا فردا برای حضور دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در صورت کسب ۲ پیروزی، در دیدار رده بندی باید به مصاف آرتور الکسانیان، قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان برود.

تاکنون ۹ فرنگی کار ایران از دور مسابقات حذف شده اند تا ایران عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد و علیاری آخرین شانس ایران برای کسب حداقل یک مدال برنز است.

,

وی در صورت کسب ۲ پیروزی، در دیدار رده بندی باید به مصاف آرتور الکسانیان، قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان برود.

,

تاکنون ۹ فرنگی کار ایران از دور مسابقات حذف شده اند تا ایران عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد و علیاری آخرین شانس ایران برای کسب حداقل یک مدال برنز است.

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه