پرسپولیسی‌ها راهی دبی شدند

پرسپولیسی‌ها راهی دبی شدند
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی قبل تهران را به مقصد دبی ترک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی قبل فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد فرودگاه دبی ترک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قرار است تمرینات تیم پرسپولیس فردا در دبی برگزار شود و سرخ‌پوشان با پرواز ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه راهی ژاپن شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه