جلسه شفر با استقلالیها در رختکن بعد از حذف مقابل سایپا
سرمربی استقلال بعد از حذف در جام حذفی مقابل استقلال در جام حذفی جلسهای را در رختکن با بازیکنانش برگزار کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از شکست و حذف استقلال مقابل سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی وینفرد شفر در رختکن با بازیکنانش جلسه ای تشکیل داد و به صحبت برای آنها پرداخت. این جلسه برای دقایقی به طول انجامید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه