پدیده با پیروزی مقابل نساجی صدرنشین ماند
تیم فوتبال پدیده در ادامه روند خوب خود توانست در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری دیداری بین پدیده و نساجی مازندران از ساعت 16 دنبال شد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این بازی با پیروزی 3 بر صفر پدیده به پایان رسید.
داور: علیرضا فغانی
کمک داور: بابک عباسقلی زاده، محمد راهی و سیدرضا مهدوی
کارت زرد: -حمیدرضا دیوسالار از نساجی، فرجی از پدیده
کارت قرمز: -
گل: امین قاسمینژاد دقیقه 30 و دقیقه 93 و حسین مهربان 75 برای پدیده گلزنی کردند.
به گزارش مشرق، با این پیروزی پدیده با کسب 26 امتیاز به جایگاه خود در صدر جدول تداوم بخشید. نساجی هم با هشت امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.
,
,
این بازی با پیروزی 3 بر صفر پدیده به پایان رسید.
,
,
داور: علیرضا فغانی
,
کمک داور: بابک عباسقلی زاده، محمد راهی و سیدرضا مهدوی
,
کارت زرد: -حمیدرضا دیوسالار از نساجی، فرجی از پدیده
,
کارت قرمز: -
,
گل: امین قاسمینژاد دقیقه 30 و دقیقه 93 و حسین مهربان 75 برای پدیده گلزنی کردند.
,
به گزارش مشرق، با این پیروزی پدیده با کسب 26 امتیاز به جایگاه خود در صدر جدول تداوم بخشید. نساجی هم با هشت امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه