جریمه ۲۰ درصدی برای بازیکنان و کادر فنی استقلال

جریمه ۲۰ درصدی برای بازیکنان و کادر فنی استقلال
با برگزاری جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه استقلال از ساعت ۱۷ عصر امروز ( جمعه ۱۱ آبان) که ۲ ساعت هم به طول انجامید، تصمیماتی اتخاذ و مصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال و براساس اعلام امیرحسین فتحی سرپرست این باشگاه، از مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی به دلیل کسب نتایج دور از انتظار در لیگ برتر و کنار رفتن از مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که باعث جریحه دار شدن احساسات هواداران عزیز و فهیم استقلال شده که همواره در سرما و گرما همواره حامی تیم محبوب خود بوده اند، ۲۰ درصد کسر گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


چنانچه در پایان مسابقات نیم فصل این نتایج جبران و تیم نتایج مطلوبی کسب نماید، ۱۰ درصد از این جریمه ۲۰ درصدی مصوب، تعلیق خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه