واکنش سیدجلال به شکست پرسپولیس در ژاپن

واکنش سیدجلال به شکست پرسپولیس در ژاپن
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌های ما در دیدار با کاشیما تلاش زیادی کردند اما گل‌های بدی خوردیم ناامید نیستیم و هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدجلال حسینی پس از شکست 2 بر صفر مقابل کاشیما در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچه‌های ما در این مسابقه خیلی تلاش کردند و از همان ابتدای بازی ما بالا بازی می‌کردیم حریف‌ هم روی ضدحمله برنامه داشت.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: گل‌های بدی در این بازی خوردیم اما هنوز چیزی تمام نشده و 90 دقیقه دیگری هم مانده است امیدوارم با حمایت هواداران خیلی خوب آن بازی را تمام کنیم.از همین جا از ‌آنها می‌خواهم که در بازی برگشت حمایت خود را داشته باشند.  
,
 
,
کاپیتان پرسپولیس درمورد عملکرد داوری گفت: داوری هم تحت تاثیر بازی بود. 
,
منبع: فارس 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه