واکنش سیدجلال به شکست پرسپولیس در ژاپن
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچههای ما در دیدار با کاشیما تلاش زیادی کردند اما گلهای بدی خوردیم ناامید نیستیم و هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدجلال حسینی پس از شکست 2 بر صفر مقابل کاشیما در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچههای ما در این مسابقه خیلی تلاش کردند و از همان ابتدای بازی ما بالا بازی میکردیم حریف هم روی ضدحمله برنامه داشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: گلهای بدی در این بازی خوردیم اما هنوز چیزی تمام نشده و 90 دقیقه دیگری هم مانده است امیدوارم با حمایت هواداران خیلی خوب آن بازی را تمام کنیم.از همین جا از آنها میخواهم که در بازی برگشت حمایت خود را داشته باشند.
,
کاپیتان پرسپولیس درمورد عملکرد داوری گفت: داوری هم تحت تاثیر بازی بود.
,
منبع: فارس
]
ارسال دیدگاه