در پی قانون منع به کارگیری بازنشستگان؛

درخشان استفعا کرد/ عمادی سرپرست جدید فدراسیون جودو

درخشان استفعا کرد/ عمادی سرپرست جدید فدراسیون جودو
محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو امروز در جلسه مجمع این فدراسیون از سمت خود کناره گیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع فدراسیون جودو ظهر امروز شنبه و از ساعت ۱۴ آغاز شد و در راستای قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته در دستگاه‌های اجرایی، محمد درخشان از سمت خود استعفا کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محمد درخشان پس از ۹ سال دوری از جودو، ۴ مهرماه سال ۹۵ با کسب ۲۱ رای در مجمع عمومی این فدراسیون برای دومین بار ریاست فدراسیون جودو را برعهده گرفت اما امروز (شنبه) پس از ۲۵ ماه از سمت خود استعفا کرد.
,
 
,
محمدرضا عمادی که هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون جودو است به عنوان سرپرست جایگزین درخشان شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه