مسلمان: باید بعد از گلزنی گریه کنم؟

مسلمان: باید بعد از گلزنی گریه کنم؟
محسن مسلمان در خصوص اعتراض هواداران تراکتورسازی به شادی بعد از گلش توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، محسن مسلمان، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از شکست تیمش برابر ترکتورسازی اظهار کرد: ما در نیمه اول بهتر بودیم. نیمه دوم اشتباهات ما بیشتر شد و متاسفانه بازی را از دست دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در مورد نتایج ذوب آهن هم بیان کرد: ما بد نتیجه نگرفته ایم و شرایط‌مان هم بد نیست. تا نیم فصل چند بازی مانده است. امیدوارم آنها را ببریم.

,

مسلمان که در خصوص شادی بعد از گلش هم که با اعتراض هواداران تراکتورسازی همراه شد توضیح داد: هواداران همیشه شعار می‌دهند. من بعد از گلزنی باید خوشحالی کنم، چه کار باید می‌کردم؟ باید گریه می‌کردم؟ من مدیرعامل‌مان که روی سکوها بود را نشان دادم و کار خاصی نکردم.

,

انتهای پیام/ د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه