حسینی با مدیرعامل پرسپولیس دیدار کرد

حسینی با مدیرعامل پرسپولیس دیدار کرد
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امشب با حضور در ساختمان این باشگاه به دیدار مدیرعامل پرسپولیس رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امشب با حضور در ساختمان این باشگاه با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محور این صحبت‌ها در رابطه با تمرین نکردن امروز بازیکنان پرسپولیس، بررسی مسائل مالی و همچنین عدم پشتیبانی لازم از پرسپولیس بود و دو طرف درباره این موارد با هم صحبت کردند.

,

با توجه به اتفاقات رخ داده اما تمرینات تیم پرسپولیس برای بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز از فردا در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه