کارشناس داوری:
گل دوم پرسپولیس صحیح بود/ کمکداور در اعلام آفساید اشتباه کرد
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: گل دوم تیم پرسپولیس کاملا صحیح بود و داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ریاحی در گفتوگو با فارس، در خصوص قضاوت سید رضا مهدوی و کمکهایش در بازی ماشین سازی و پرسپولیس گفت: به نظر من داور و کمکهایش تصمیمات خوبی در جریان بازی گرفتند و به صحنهها نزدیک بودند و تا دقایق آخر بازی عملکرد داوری خوب و قابل دفاع بود، اما در دقیقه ۹۳ گل تیم فوتبال پرسپولیس درست بود اما آفساید گرفته شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی ادامه داد: در صحنه گل دوم پرسپولیس کمکداور دوم متأسفانه تصمیم خوبی نگرفت و شاید به دلیل جاگیری نامناسب و شاید هم به دلیل نداشتن تمرکز نتوانست تصمیم درست را بگیرد. در آنالیزهایی که انجام شد، مشخص شد که بازیکن ماشینسازی آفساید را کامل پر کرده بود و بازیکن پرسپولیس در شرایط صحیح گل دوم را زد و به نظر من گل دوم پرسپولیس کاملا صحیح بود و به اشتباه آفساید گرفته شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه