
یک کودک که به بیماری سرطان مبتلاست به عنوان میهمان ویژه در تمرین تیم فوتبال سایپا حاضر شد و با سرمربی این تیم گفت و گو کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معین کیا نوجوانی که مبتلا به سرطان خون است امروز میهمان تمرین تیم فوتبال سایپا بود. معین دقایقی با علی دایی سرمربی تیم سایپا دیدار کرد و با اسطوره فوتبال ایران گفت و گویی صمیمانه داشت. عکس معین را در کنار دایی در زیر مشاهده میکنید:
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


, ,
ارسال دیدگاه