پیام قطبی به سیدجلال پس از خداحافظی

پیام قطبی به سیدجلال پس از خداحافظی
سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در پیامی برای کاپیتان پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایسنا، افشین قطبی سرمربی جدید فولاد خوزستان در پیامی به کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، از او بابت زحماتی که در تیم ملی کشید، تمجید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در این پیام آورده است:

,

سید بزرگوار و دوست داشتنی،

,

بی شک تو یکی از نوادر و نوابغ نسل خودت در فوتبال ایران و آسیا هستی، انسانی با خصایص عالی و دوست داشتنی،

,

یقینا کاپیتانی تیم ملی ایران و چند تیم قهرمان لیگ برتر نشانه توانمندی تو است.

,

وجودت و حضورت در هر تیم، جلال و عظمت به خط دفاعی می‌بخشد.

,

برای همه فوتبال‌دوستان و به خصوص هواداران پرسپولیس بسیار سخت است که دیگر تو را در تیم ملی نبینند.

,

برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و از ته قلبم به تو می‌گویم که تو کاپیتان همیشگی دل شیرهای فوتبال هستی.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه