حاشیه دیدار سپاهان و پرسپولیس

با پرتاب نارنجک ورزشگاه را دود گرفت

با پرتاب نارنجک ورزشگاه را دود گرفت
بعد از پرتاب چند نارنجک از سوی هواداران سپاهان ورزشگاه نقش جهان را دود گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس و سپاهان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 10 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*درحالی که نیمه اول تمام شده بود هواداران سپاهان همچنان پشت در های ورزشگاه ایستاده‌ بودند.

,

* بازیکنان پرسپولیس در بین دو نیمه با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شدند.

,

* امید عالیشاه در دقیقه 58 بازی پشت محوطه جریمه سپاهان مصدوم شد و از زمین خارج شد؛ عالیشاه پس از دستور داور مجددا به بازی بازگشت.

,

* طبق اعلام عوامل ورزشگاه، تعداد تماشگران حاضر در نقش جهان 50 هزار نفر اعلام شد.

,

* چندین بطری توسط هواداران پرسپولیس به‌داخل زمین پرتاب شد.

,

* هنگامیکه احمد نوراللهی قصد زدن ضربه کرنر را داشت یکی دو نارنجک از سوی هواداران سپاهان پرتاب شد.

,

* بعد از به ثمر رسیدن گل سپاهان هواداران این تیم چند نارنجک روی پیست پرتاب کردند و فضای زمین را دود گرفت.

,

* خالد شفیعی پس از برخورد توپ محکم عالیشاه در محوطه جریمه نقش بر زمین شد.

,

* پس از درخشش بازیکنان پرسپولیس، هواداران حاضر در ورزشگاه به‌شدت بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

,

* پس از گل اول سپاهان، تمامی نیمکت نشینان این تیم به‌کنار خط آمده و به‌خوشحالی پرداختند.

,

* داور سوم بازی پس از پرتاب متعدد ترقه به وسط میدان آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه