کاپیتان تیمملی از خبرنگاران عکاسی کرد!
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از خبرنگاران عکاسی کرد![
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زمانی که اشکان دژاگه مشغول مصاحبه با خبرنگاران حاضر در محل تمرین تیم ملی بود، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان دوربین یکی از عکاسان را از او گرفت و از دژاگه و خبرنگاران عکاسی کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,این کار شجاعی با خنده و شوخی خبرنگاران و دژاگه روبرو شد و این دو بازیکن لحظاتی با یکدیگر به شوخی کردن مشغول شدند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه