استانداری خراسان با انتقال مالکیت پدیده موافقت کرد
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص بحث واگذاری باشگاه پدیده مشهد توضیحاتی را ارائه داد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رسولیان در خصوص آخرین وضعیت واگذاری باشگاه پدیده مشهد و تغییر مالکیت این باشگاه گفت: شرکت پدیده مادر این مسئله را پیگیری میکند اما ما در استانداری با کلیات این انتقال موافقت کردیم.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: سایر مسائل و بحث واگذاری در دست ما نیست و مسئولان خود شرکت پدیده مادر باید این کارها را بررسی و انجام دهند.
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی درباره اینکه شاید این تعلل باعث شود متقاضی باشگاه پدیده پشیمان شود، افزود: فکر نمیکنم بحث پشیمانی وجود داشته باشد و این حرفها به گوش ما نرسیده اما به هر حال برای این انتقال باید بررسیهایی از سوی دوطرف صورت گیرد. ما هیچ زمانی برای انتقال تعیین نکردیم و فقط با کلیات این انتقال موافقت شده است به همین دلیل سایر مسائل در دست خود مسئولان شرکت است.
,
وی ادامه داد: سایر مسائل و بحث واگذاری در دست ما نیست و مسئولان خود شرکت پدیده مادر باید این کارها را بررسی و انجام دهند.
,
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی درباره اینکه شاید این تعلل باعث شود متقاضی باشگاه پدیده پشیمان شود، افزود: فکر نمیکنم بحث پشیمانی وجود داشته باشد و این حرفها به گوش ما نرسیده اما به هر حال برای این انتقال باید بررسیهایی از سوی دوطرف صورت گیرد. ما هیچ زمانی برای انتقال تعیین نکردیم و فقط با کلیات این انتقال موافقت شده است به همین دلیل سایر مسائل در دست خود مسئولان شرکت است.
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه