نکونام از سرمربیگری نساجی استعفا کرد
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از سمت خود استعفا کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جواد نکونام سرانجام پس از چند روز کش و قوس از سمت خود به عنوان سرمربی در تیم نساجی مازندران استعفا کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او چند روز قبل در مصاحبه ای از شرایط باشگاه گلایه کرده بود. متن استعفای او به شرح زیر است:
,
" به نام خدا"
,
مالکین محترم باشگاه نساجی مازندران؛
,
جناب آقای فرهاد صنیعی فر و جناب آقای رضا حدادیان
,
سلام علیکم؛
,
با احترام به استحضار می رساند، اینجانب جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد و زحمات شما دو بزرگوار و آقای علی امیری مدیر عامل باشگاه، به دلیل برخی مشکلات قادر به همکاری در این پست نمی باشم و درخواست استعفا دارم.
,
خواهشمند است با تقاضای بنده موافقت فرموده و دستورات لازم را در این خصوص مبذول فرمایید.
,
پیشاپیش از لطف و عنایت شما و حمایت و محبت هواداران پرشور و عاشق نساجی مازندران سپاسگزار بوده و در ادامه راه لیگ برتر برای این تیم دوست داشتنی آرزوی موفقیت دارم.
,
با تشکر و احترام- جواد نکونام
,
ظاهرا صنیعی فر مالک باشگاه نساجی با این استعفا موافقت کرده است.
,
منبع: فارس
]
ارسال دیدگاه