پیام نیازمند: مردم دلخور نباشند
دروازه بان تیم ملی گفت: بازیهای سختی پیش رو داریم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیام نیازمند در حاشیه تمرین عصر امروز گفت: خوشحالم از اینکه اولین حضورم در اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه میکنم و از کادر فنی هم ممنون هستم که به من اعتماد کردند ومن به عنوان یکی از سه دروازه بان تیم ملی در جام ملتهای اسیا حضور خواهم داشت.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در پاسخ به این پرسش که فکر میکنی بتوانی دروازه بان اول تیم ملی بشوی، گفت: تا شروع بازیها نزدیک به ۱۵ روز باقی مانده و مشخص نیست چه کسی درون دروازه قرار میگیرد اما همینکه در تیم ملی هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم هر کدام از ما درون دروازه ایستادهایم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که حریفان را چطور میبینید، گفت: بازیهای سختی را پیش رو داریم و نمیتوانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. باید تدابیر کادر فنی را اجرا کنیم و بتوانیم با دو بازی دوستانه دیگر که در پیش داریم کاملاً به آمادگی رسیده و به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تورنمنت بزرگی پیش روی ما است و باید همه دست به دست هم دهیم تا موفق شویم. میدانیم که مردم از ما و کادر فنی تا حدودی دلخور هستند اما امیدوارم این دلخوری را کنار گذاشته و همه دعا کنند تا تیم ملی موفق باشد.
نیازمند در پایان خاطرنشان کرد: هدف همه ما موفقیت تیم ملی در جام ملتهای آسیا است و امیدوارم بتوانیم در پایان جام را بالای سر ببریم.
,
وی در پاسخ به این پرسش که فکر میکنی بتوانی دروازه بان اول تیم ملی بشوی، گفت: تا شروع بازیها نزدیک به ۱۵ روز باقی مانده و مشخص نیست چه کسی درون دروازه قرار میگیرد اما همینکه در تیم ملی هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم هر کدام از ما درون دروازه ایستادهایم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
,
دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که حریفان را چطور میبینید، گفت: بازیهای سختی را پیش رو داریم و نمیتوانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. باید تدابیر کادر فنی را اجرا کنیم و بتوانیم با دو بازی دوستانه دیگر که در پیش داریم کاملاً به آمادگی رسیده و به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنیم.
,
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تورنمنت بزرگی پیش روی ما است و باید همه دست به دست هم دهیم تا موفق شویم. میدانیم که مردم از ما و کادر فنی تا حدودی دلخور هستند اما امیدوارم این دلخوری را کنار گذاشته و همه دعا کنند تا تیم ملی موفق باشد.
,
نیازمند در پایان خاطرنشان کرد: هدف همه ما موفقیت تیم ملی در جام ملتهای آسیا است و امیدوارم بتوانیم در پایان جام را بالای سر ببریم.
,
منبع: مهر
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه