واکنش معاون باشگاه استقلال به شایعه اعتصاب بازیکنان
معاون اجرایی باشگاه استقلال به شایعه اعتصاب بازیکنان واکنش نشان داد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه استقلال بهدلیل مشکلات مالی نتوانسته به بازیکنان در موعد مقرر پول بدهد. همین مسئله دردسرهایی را برای باشگاه بهوجود آورده و شایعاتی مطرح شده که بازیکنان بهدلیل ناراحتی قصد اعتصاب دارند. هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع گفت: باشگاه بهزودی پول بازیکنان را پرداخت خواهد کرد و اعتصابی در کار نیست.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: قرار بود تمرینات امروز آغاز شود، اما چون پرواز شفر با تأخیر انجام شد، تمرینات از فردا آغاز خواهد شد.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت سید حسین حسینی گفت: حسینی تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و اخیراً جلسهای با امیرحسین فتحی داشته است. همانطور که فتحی اعلام کرده او بازیکن استقلال است.
,
وی افزود: قرار بود تمرینات امروز آغاز شود، اما چون پرواز شفر با تأخیر انجام شد، تمرینات از فردا آغاز خواهد شد.
,
معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت سید حسین حسینی گفت: حسینی تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و اخیراً جلسهای با امیرحسین فتحی داشته است. همانطور که فتحی اعلام کرده او بازیکن استقلال است.
,
,
منبع: تسنیم
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه