جهانگیری: فینالیست شویم، به امارات می‌روم

جهانگیری: فینالیست شویم، به امارات می‌روم
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه ریزی کردم که در صورت فینالیست شدن تیم ایران در جام ملت‌های آسیا به همراه وزیر ورزش و جوانان در کنار ملی‌پوشان باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق جهانگیری در حاشیه دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور در کرمان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا دنبال و از زحمات همه آنها تشکر می‌کنم. خوشحالم که این جوانان با پیروزهای خود موجب مسرت و شادکامی مردم و سربلندی کشور هستند و همیشه مایه افتخارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره حضور خود در کنار ملی‌پوشان ایران گفت: برنامه ریزی کردم که در صورت فینالیست شدن تیم ایران در جام ملت‌های آسیا به همراه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در کنار ملی‌پوشان باشم. ان‌شاالله جام قهرمانی در دستان بازیکنان پر افتخار ایران قرار بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه