طرفداری انصاری فر از کارلوس کیروش

طرفداری انصاری فر از کارلوس کیروش
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در مورد آینده کی‌روش رخ می‌دهد از صمیم قلب از او تشکر می‌کنم او خدمت ویژه‌ای به فوتبال ایران کرد و خالصانه زحمت کشید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم انصاری‌فرد بعد از شکست تیم ملی مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌ها، گفت: باید از ملت شریف ایران به صورت ویژه عذرخواهی کنم. شرمنده آنها شدیم. دوست نداشتیم بازی اینطور تمام شود. طبیعت فوتبال همین است که همیشه یک تیم برنده و یک تیم بازنده است. در یک صحنه بچه‌ها فکر کردند داور خطا گرفته و گل اول را دریافت کردیم.بعد از این اتفاق بازی را از دست دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته بعد از گل بازی را از دست دادیم، اظهار داشت: بله همینطور است بعد از گل می‌خواستیم بازی را جبران کنیم و تمرکز نداشتیم. گل دوم را هم در ادامه از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و هر چه در توان داشتند گذاشتند. در دیدارهای حساس این مسائل ریز نتیجه را تعیین می‌کنند.

,

به گزارش فارس، مهاجم تیم ملی در مورد اینکه کی‌روش در نشست خبری عذرخواهی کرده و برخی از این موضوع خوشحال و برخی ناراحت شدند، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در مورد آینده کی‌روش رخ می‌دهد از  صمیم قلب از او تشکر می‌کنم او خدمت ویژه‌ای به فوتبال ایران کرد و خالصانه زحمت کشید این مسئله در سال‌های بعد حس می‌شود. او با همه سختی‌ها، کم و زیاد امکانات با همه چیز ساخت و همه تلاشش را کرد تا بهترین‌ اتفاقات برای تیم ملی رقم بود. او کارهای بزرگی کرد.

,

وی در پاسخ به این سوال که ما او را خیلی خوب بدرقه نکردیم، گفت: نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد به همین خاطر نمی‌توانم قضاوتی انجام دهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه