چشمی: بعدها میفهمیم کیروش که بود
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بنا به رفتن کیروش باشد بعدها میفهمیم که چه مربی بزرگی را از دست دادیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزبه چشمی پس از حذف تیم ملی کشورمان از جام ملتهای آسیا گفت: بچهها همگی تلاش کردند اما در این بازی بدشانس بودیم که گل اول را دریافت کردیم. ما همه تلاشمان را کردیم تا به بازی برگردیم اما نشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی درباره نبودن کیروش در تیم ملی و کنارهگیری او ادامه داد: با رفتن کیروش تازه میفهمیم که چه اتفاقی افتاده است آن طور که باید و شاید قدر این مربی بزرگ را ندانستیم و اگر قرار به رفتن او باشد بعدها میفهمیم چه شده است.
,به گزارش فارس، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اشکهای بازیکنان تیم ملی افزود: به هر حال وقتی بازی را این طور واگذار میکنید سخت است، حق ما این نتیجه نبود اما بچهها تلاش کردند و باید تلاش کنیم برای 4 سال آینده تا نتایج خوبی بگیریم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه