چشمی: بعدها می‌فهمیم کی‌روش که بود

چشمی: بعدها می‌فهمیم کی‌روش که بود
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بنا به رفتن کی‌روش باشد بعدها می‌فهمیم که چه مربی بزرگی را از دست دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزبه چشمی پس از حذف تیم ملی کشورمان از جام ملت‌های آسیا گفت: بچه‌ها همگی تلاش کردند اما در این بازی بدشانس بودیم که گل اول را دریافت کردیم. ما همه تلاش‌مان را کردیم تا به بازی برگردیم اما نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره نبودن کی‌روش در تیم ملی و کناره‌گیری او ادامه داد: با رفتن کی‌روش تازه می‌فهمیم که چه اتفاقی افتاده است آن طور که باید و شاید قدر این مربی بزرگ را ندانستیم و اگر قرار به رفتن او باشد بعدها می‌فهمیم چه شده است.

,

به گزارش فارس، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اشک‌های بازیکنان تیم ملی افزود: به هر حال وقتی بازی را این طور واگذار می‌کنید سخت است، حق ما این نتیجه نبود اما بچه‌ها تلاش کردند و باید تلاش کنیم برای 4 سال آینده تا نتایج خوبی بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه