اعزام ناوگروه نداجا به اقیانوس اطلس
معاون هماهنگکننده ارتش با اشاره به اعزام ناوگروهی برای حضور در اقیانوس اطلس گفت: ماموریت این ناوگروه نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعزام ناوگروه نداجا به اقیانوس اطلس اظهار داشت: حضور در آبهای آزاد مأموریتی است که مقام معظم رهبری از سالیان گذشته به نیروی دریایی محول کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امیر سیاری ادامه داد: تاکنون ما در شمال اقیانوس هند، دریای سرخ، مدیترانه، دریای جنوبی چین، اقیانوس آرام و اقیانوس هند جنوبی حضور یافته و آفریقا را دور زدهایم که اینها همه در چند سال گذشته صورت گرفته است.
,
معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: انشاالله در اقیانوس اطلس حضور پیدا خواهیم کرد و مأموریت این ناوگروه نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد است.
,
منبع: دفاع پرس
]
ارسال دیدگاه