۳۰ تن کیک زرد به اصفهان منتقل شد

۳۰ تن کیک زرد به اصفهان منتقل شد
مراسم انتقال ۳۰ تن کیک زرد تولیدی مجتمع شهید رضایی‌نژاد اردکان یزد به تاسیسات اصفهان با حضور «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی، عملیاتی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر صالحی طی سخنانی در مراسم انتقال ۳۰ تن اورانیوم کارخانه اردکان یزد به تجهیزات هسته‌ای اصفهان، اظهار کرد: ما در آستانه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و تقارن این ایام را به فال نیک می‌گیریم که در چنین روزی در مجتمع صنعتی شهید رضایی‌نژاد اردکان یزد و کارخانه تولید کیک زرد هستیم و امروز شاهد انتقال ۳۰ تن کیک زرد تولیدی در این مجتمع به اصفهان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پیش‌تر سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفته بود چهارشنبه ۱۰ بهمن قرار است انتقال ۳۰ تن اورانیوم محصول کارخانه اردکان یزد به تاسیسات اصفهان با حضور «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی، عملیاتی شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه