گادوین منشا: مجبور شدم پرسپولیس را ترک کنم

گادوین منشا: مجبور شدم پرسپولیس را ترک کنم
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برانکو مرا نخواست بنابراین دیگر نمی خواستم در پرسپولیس بمانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گادوین منشا پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر پیکان تهران گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد پرگل دست پیدا کنیم. خوشحالم از اینکه به استقلال آمده ام و امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مجبور شدم پرسپولیس را ترک کنم/ نمی‌توانستم به زور در تیم بمانم
, مجبور شدم پرسپولیس را ترک کنم/ نمی‌توانستم به زور در تیم بمانم,
 
,
منشا در خصوص جدایی اش از پرسپولیس ادامه داد: برانکو مرا نخواست و نمی توانستم به زور در آنجا بماندم و امیدوارم بتوانم در استقلال موفق باشم.
,
 
,
مهاجم استقلال گفت: به همه هواداران پرسپولیس احترام می گذارم زیرا آنها همیشه مرا مورد تشویق قرار می دادند اما شرایط به گونه ای شد که مجبورشدم این تیم را ترک کنم.
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که نظرت درباره برانکو چیست، گفت هیچ.
,
 
,
به گزارش خبرنگار مهر، منشا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم بازی به بازی بهتر شده و در هفته های آینده هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه