ترابی بازی با السد قطر را از دست داد +عکس

ترابی بازی با السد قطر را از دست داد +عکس
با اعلام برانکو، مهدی ترابی بازی با السد قطر را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز مقابل نساجی به تساوی یک - یک دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برانکو در نشست خبری درباره مهدی ترابی اعلام کرد این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی مقابل السد را از دست داده و نمی‌تواند برای سرخ‌پوشان به میدان برود.

,

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس در دقیقه 86 با مصدومیت مواجه شد.

,

تصاویر منتشره از جراحت زانوی ترابی نشان می‌دهد که مصدومیت زانوی وی سطحی نیست.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه