ترابی بازی با السد قطر را از دست داد +عکس
با اعلام برانکو، مهدی ترابی بازی با السد قطر را از دست داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز مقابل نساجی به تساوی یک - یک دست یافت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,برانکو در نشست خبری درباره مهدی ترابی اعلام کرد این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی مقابل السد را از دست داده و نمیتواند برای سرخپوشان به میدان برود.
,مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس در دقیقه 86 با مصدومیت مواجه شد.
,تصاویر منتشره از جراحت زانوی ترابی نشان میدهد که مصدومیت زانوی وی سطحی نیست.
,

, ,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه