علی کریمی محکوم شد
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن تیم استقلال تهران صادر کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دلیل مصاحبههای علی کریمی، بازیکن تیم استقلال تهران در دیدار با تراکتورسازی تبریز علیه داوران، پس از بررسی کمیته انضباطی وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
* همچنین دیدار تیمهای ذوب آهن اصفهان و همیاری آذربایجان غربی از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار و از سوی بیان محمودی، مربی تیم ذوب آهن اصفهان تخلفانی مبنی بر اعتراض شدید به داور و پرتاب بطری آب که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی و و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
,
منبع: فدراسیون فوتبال
]
ارسال دیدگاه