تماس تلفنی وزیر ورزش با قهرمان المپیک
وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با سهراب مرادی، ابراز امیدواری کرد تا این قهرمان المپیک با بهبودی کامل بار دیگر کسب مدال طلا این بار در المپیک توکیو را تکرار کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلطانی فر عصر امروز در تماسی تلفنی با پزشک همراه سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو در جریان روند درمانی او در هانوفر آلمان قرار گرفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته برای بهبود مرادی به وی گفت: خبرهای خوبی از طی شدن مصدومیت شما و بهبودی روز به روزتان بدستم میرسد و بسیار امیدوارم شما بتوانید طلای المپیک را این بار در توکیو تکرار کنید
,
سلطانی فر با تقدیر از تلاشهای فدراسیون وزنه برداری و پزشک همراه سهراب مرادی گفت: سلامت قهرمانان ملی برای ما بسیار مهم است و به همراه کمیته ملی المپیک تمام امکانات لازم را برای بهبودی و آمادگی سهراب مرادی فراهم کرده ایم و انشاالله بزودی به صحنه مسابقات باز میگردد.
,
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان
]
ارسال دیدگاه