سیدجلال به سیم آخر زد!
سید جلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس از هیئت مدیره این باشگاه انتقاد کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم پرسپولیس مقابل سایپا درباره صحبتهای جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه این تیم متکی به فرد نیست، گفت: متاسفانه هر کاری دلشان میخواهد انجام میدهند، مشکل ما از هیئت مدیره است، صبح بازی به جای اینکه به تیم روحیه بدهند بچهها را عصبی میکنند. مشکلات زیادی داریم. کارهایی که تیمهای دیگر میکنند را نگاه کنید، این شرایطی است که برای ما درست کردهاند. امیدوارم هیئت مدیره کارش را به درستی انجام دهد و بچهها را عصبی نکند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه مدتی است دستمزد برانکو ایوانکوویچ پرداخت نشده است، گفت: من نمیتوانم به این مسائل ورود کنم، اما متاسفانه کارها و حرفهایی زده میشود که به تیم ما ضرر میزند. هیئت مدیره بیشتر در مورد تیم خودمان منفی حرف میزند. بازیکنان ما هر ۳ روز بازی میکنند، بعد میگویند چرا بعد از نتیجه نگرفتن این حرفها را میزنید. من الان هم که پیروز شدهایم میگویم تیم ما هر ۳ روز یکبار بازی میکند و خسته است. تیممان با سختترین شرایط و با ۱۰ بازیکن نیم فصل اول را به پایان رساند، ولی هیچکس به این مسائل ورود نمیکند یا نمیخواهد ورود کند.
,
ارسال دیدگاه