کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان
حیدر سلیمانی معتقد است بیژن حیدری قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و سپاهان پشت سر گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: قضاوت خوبی را از بیژن حیدری دیدیم و او سعی کرد بازی را مدیریت کند. حیدری سعی کرد با اخطارهای کمتر جو متشنج سکوها به داخل زمین انتقال پیدا نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیژن حیدری, پرسپولیس , سپاهان ,

وی ادامه داد: تنها اشتباه این داور در دقیقه ۶۷ رقم خورد که باعث ایجاد جنجال تا آخر بازی شد. سید جلال حسینی پس از از دست دادن توپ، با آرنج به محمد کریمی زرد که مستحق دریافت کارت زرد بود اما داور خطایی نگرفت و همین امر موجب به جوش آمدن قلعه‌نویی شد. پس از این صحنه حواشی بازی زیاد شد و نکته تعجب‌آور این بود که هر دو مربی یعنی هم برانکو و هم قلعه‌نویی علی رغم قضاوت خوب حیدری از او شکایت داشتند.

,

وی ادامه داد: تنها اشتباه این داور در دقیقه ۶۷ رقم خورد که باعث ایجاد جنجال تا آخر بازی شد. سید جلال حسینی پس از از دست دادن توپ، با آرنج به محمد کریمی زرد که مستحق دریافت کارت زرد بود اما داور خطایی نگرفت و همین امر موجب به جوش آمدن قلعه‌نویی شد. پس از این صحنه حواشی بازی زیاد شد و نکته تعجب‌آور این بود که هر دو مربی یعنی هم برانکو و هم قلعه‌نویی علی رغم قضاوت خوب حیدری از او شکایت داشتند.

,

 

,
منبع: ایسنا
, منبع: ایسنا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه