اتفاق عجیب پس از بازی سپاهان و پرسپولیس

اتفاق عجیب پس از بازی سپاهان و پرسپولیس
اورژانس اصفهان اعلام کرده طرفداران بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس به آمبولانسی حمله کردند که مجروحان را به بیمارستان منتقل می‌کرد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اتفاقات بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس چه در آزادی و چه در اصفهان چیزهای عجیب زیادی شنیدید ولی احتمالاً این برایتان بسیار عجیب‌تر خواهد بود. راستین رئیس اورژانس اصفهان گفته به یکی از آمبولانس‌های آنها در حالی که مصدومان را به سمت بیمارستان منتقل می‌کرد، حمله شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او در این‌باره گفت: «آمبولانس در مقابل در خروجی بوده و در حال انتقال بیماران که به آن حمله شده و آسیب جدی می‌بیند.»
,
 
,
به گفته او نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان به دو دستگاه آمبولانس اورژانس اصفهان خسارت وارد شده است.
,
 
,
منبع: روزنامه خبر ورزشی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه