پیام تند افشین پیروانی به مدیریت پرسپولیس +عکس
مدافع سالهای نه چندان دور سرخهای پایتخت با گذاشتن استوری در اینستاگرام خود به انتقاد از این باشگاه پرداخت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، مدافع سالهای نه چندان دور سرخهای پایتخت با گذاشتن استوری در اینستاگرام خود به انتقاد از این باشگاه پرداخت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که به نظر میرسید با قهرمانی در لیگ برتر دغدغهای برای فصل جدید نداشته باشد اما تمدید با برانکو ایوانکوویچ در هالهای از ابهام قرار دارد.
,پس از وعده وعیدهای مدیریت باشگاه که هر آن میگویند همین روزها با سرمربی کروات تیم جلسهای خواهند گذاشت تا با وی تمدید کنند هنوز این اقدام عملی نشده تا باعث شود که افشین پیروانی با گذاشتن استوری در اینستاگرام خود به مدیریت باشگاه واکنش تند و معناداری نشان دهد.
,,

,
انتهای پیام/
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه