زلزله هرمزگان خسارتی نداشت
معاون عمرانی استاندار هرمزگان گفت: زلزله 4.2 ریشتری حوالی ساعت 18:19 در تخت خسارتی در بر نداشته است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا مدرس امشب در گفتوگویی اظهار کرد: زلزله 4.2 ریشتری تخت که ساعت 18:19 این منطقه را لرزاند، خسارتی در بر نداشته است.
وی با بیان این که این زلزله عمق 12 کیلومتری زمین در شمال شرق بندرعباس رخ داده است، خاطرنشان کرد: طبق بررسی دهیاران و شهرداری تخت، این زلزله خسارتی نداشته است و فقط موجب نگرانی مردم شده است.
معاون عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: این زلزله در بندرعباس نیز احساس شده است.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه