زلزله هرمزگان خسارتی نداشت

زلزله هرمزگان خسارتی نداشت
معاون عمرانی استاندار هرمزگان گفت: زلزله 4.2 ریشتری حوالی ساعت 18:19 در تخت خسارتی در بر نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا مدرس امشب در گفت‌وگویی اظهار کرد: زلزله 4.2 ریشتری تخت که ساعت 18:19 این منطقه را لرزاند، خسارتی در بر نداشته است.

وی با بیان این که این زلزله عمق 12 کیلومتری زمین در شمال شرق بندرعباس رخ داده است، خاطرنشان کرد: طبق بررسی دهیاران و شهرداری تخت، این زلزله خسارتی نداشته است و فقط موجب نگرانی مردم شده است.

معاون عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: این زلزله در بندرعباس نیز احساس شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه