تمدید اعتبار دفترچههای بیمه سلامت تا پایان خرداد ماه
رییس بیمه سلامت شهرستان دیر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری و قطع زنجیره این ویروس، اعتبار دفترچههای بیمه سلامت تا پایان خرداد ماه تمدید شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج هلالی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: به منظور کاهش مراجعه به دفاتر پیشخوان، طرف قراداد بیمه سلامت اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد، و در حال حاضر نیازی به تمدید اعتبار این دفترچهها نمی باشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,وی گفت: در صورت پایان یافتن اعتبار دفترچه و دارا بودن برگه سفید، این دفترچهها در مراکز درمانی طرف قرارداد، قابل پذیرش بوده و شهروندان میتوانند از خدمات سلامت اعم از سرپایی و بستری استفاده کنند.
,رییس بیمه سلامت شهرستان دیر تصریح کرد: با در دست داشتن دفترچه های بیمه سلامت بیمار فقط ۱۰ درصد و مابقی هزینه های درمان را بیمه سلامت پرداخت می کند.
,وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده و تایید داروها توسط پزشک متخصص دیگر نیاز به مراجعه مجدد به مرکز بیمه سلامت نمی باشد و داروهای اعلام شده قابل خریداری از داروخانه است.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه