دفترچههای تأمین اجتماعی تا پایان اردیبهشت معتبر است
دفترچههای درمانی تأمین اجتماعی تا پایان اردیبهشت معتبر است و نیازی به مراجعه حضوری بیمهشدگان و بازنشستگان برای تمدید دفترچهها نیست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس دستور اداری صادرشده از سوی معاونت بیمهای سازمان تأمین اجتماعی، دفترچه درمانی تمامی بیمهشدگان، مستمریبگیران و افراد تبعی آنان که تا پایان بهمن سال ۱۳۹۸ دارای اعتبار بوده و استحقاق درمان داشتهاند، صرفنظر از پرداخت یا عدم پرداخت حق بیمه لغایت اردیبهشت سال ۱۳۹۹ معتبر تلقی شده و استفاده از مزایای درمانی سازمان در مراکز ملکی و یا طرف قرارداد برای آنها مجاز است.
این تمهیدات به منظور کاهش مراجعات بیمه شدگان و جامعه مخاطبان سازمان تامین اجتماعی به شعب و کارگزاری های این سازمان در ایام شیوع کرونا اتخاذ شده است.
بنابر این دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیمهشدگان و بازنشستگان برای تمدید دفترچهها نیست.
انتهای پیام/ا
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه