مادری در گچساران ۵قلو به دنیا آورد / حال عمومی مادر و نوزادان رضایتبخش است
رئیس بیمارستان بیبی حکیمه گچساران از تولد ۵قلویی توسط مادر ۳۵ساله در این شهر خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پردیس بخشایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مادر 35ساله گچسارانی در دومین زایمان خود 5قلو به دنیا آورد.
وی با بیان اینکه این زایمان در هفته 37 و بهصورت سزارین انجام شد، افزود: حال عمومی مادر و نوزادان رضایتبخش است.
رئیس بیمارستان بیبی حکیمه گچساران، وزن هر نوزاد را یک کیلو و 500 گرم عنوان کرد و ادامه داد: هماکنون نوزادان در بخش انایسییو تحت مراقبت هستند.
,
,
,
]
ارسال دیدگاه