میخواهیم میزبان فینال لیگ جهانی باشیم
داورزنی: میتوانیم در جمع ۴ تیم برتر دنیا قرار بگیریم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم در جمع ۴ تیم برتر دنیا قرار بگیریم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمدرضا داورزنی در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال ایران در خصوص قهرمانی شاگردان ولاسکو در رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: این قهرمانی را به ملت و رهبر عزیزم تبریک میگویم. امیدوارم ملیپوشان توانسته باشند لبخند را روی لبان مردم آورده باشند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, محمدرضا داورزنی در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال ایران در خصوص قهرمانی شاگردان ولاسکو در رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: این قهرمانی را به ملت و رهبر عزیزم تبریک میگویم. امیدوارم ملیپوشان توانسته باشند لبخند را روی لبان مردم آورده باشند.,وی ادامه داد: والیبال ما در بالاترین سطح خود قرار دارد و باید در رقابتهای بین قارهای با قدرتهای دیگری مانند برزیل و روسیه و آمریکا روبرو شود. این موضوع افتخاری برای تمام والیبال آسیاست.
,داورزنی گفت: بن ناصر، رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا هم به تیم ایران افتخار میکرد و از اینکه ایران باید در رقابتهای بین قارهای حضور پیدا کند خوشحال بود. رئیس فدراسیون جهانی هم از پیشرفت ایران تعجب کرده بود.
,وی ادامه داد: رئیس فدراسیون جهانی از حضور تماشاگران ایرانی در رقابتهای مختلف بینالمللی متعجب بود و این نوید را به ما داد تا بتوانیم مرحله نهایی لیگ جهانی سال آینده را میزبانی کنیم که انشاءالله این امر هم با حمایت وزارتخانه و دولت محقق خواهد شد.
,رئیس فدراسیون والیبال ایران خاطرنشان کرد: فینال رقابتهای لیگ جهانی بالاترین سطح والیبال دنیاست و امیدوارم بتوانیم در آن مسابقات میزبان باشیم. با دعای خیر مردم میتوانیم به قلههای بزرگتر برسیم و در جمع 4 تیم برتر دنیا قرار بگیریم.
,انتهای پیام/ن
]
ارسال دیدگاه