امیدوارم مانند فصل قبل بهترین نتیجه را بگیریم
صادقی: می خواهیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم/ لیگ امسال بهتر از سال قبل است
سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: امسال لیگ پویاتر است و تیمهای خوبی شرکت کردند و بهتر از سال قبل است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید صادقی در خصوص دیدار امروز برابر هوانیروز در سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال اظهار داشت: بازی خوبی بود. بچهها اوایل بازی آنطور که انتظار میرفت عمل نکردند اما در نیمه اول بازی را جمع کردیم و اختلاف را بالا بردیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی در ادامه افزود: در نیمه دوم هم از سایر بازیکنان استقاده کردیم تا در سایر دیدارها روند خوبی داشته باشیم و همه بازیکنان را ارزیابی کرده باشیم.
,سرمربی تیم هندبال مس کرمان و قهرمان دوره گذشته لیگ برتر گفت: ما مدعی هستیم و از عنوان قهرمانی دوره قبل دفاع میکنیم. امسال لیگ پویاتر است و تیمهای خوبی شرکت کردند و بهتر از سال قبل است. تیمها با تمام توان ظاهر شدند و امیدوارم مانند سال قبل بهترین نتیجه را بگیریم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه