عصر امروز:
جاده دهدشت -چرام افتتاح شد + تصاویر
جاده دهدشت -چرام پس از مدت ها انتظار با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس عصر امروز با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه چرام و لنده و بهمئی, فرماندار شهرستان چرام و مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین شهرستان چرام مراسم افتتاح جاده چرام - دهدشت صورت گرفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
این جاده یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان چرام بود, چرا که تنها راه ارتباطی با شهرستان کهگیلویه به حساب میآید و روزانه تردد های زیادی در این جاده صورت می گیرد و تصادف های خطرناک و منجر به فوت در این جاده به وقوع می پیوست.
,
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
, 
, 
, 
, 
, 
, 
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه