دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس با حسینی/ شروع تمرینات از فردا
باشگاه پرسپولیس از نشست بین مهدی رسولپناه و کاپیتان تیم خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، امروز سه شنبه در محل باشگاه پذیرای کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دکتر مهدی رسولپناه با سید جلال حسینی که به عنوان نماینده بازیکنان حضور دراین نشست حضور داشت درباره مسایل مربوط به تیم و باشگاه گفتگو کرد.
,
در پایان این نشست هم اعلام شد که بازیکنان همگی از فردا چهارشنبه در تمرینات حضور خواهند داشت.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه