رئیس اداره مخابرات سرخس خبر داد؛

بهره‌برداری از ۹ طرح مخابراتی هم‌زمان با دهه فجر در سرخس

بهره‌برداری از ۹ طرح مخابراتی هم‌زمان با دهه فجر در سرخس
مختاری گفت: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۹ طرح مخابراتی بااعتباری بالغ‌بر ۴۸ میلیارد ریال در شهرستان سرخس به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد مختاری، رئیس اداره مخابرات سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۹ طرح مخابراتی بااعتباری بالغ‌بر ۴۸ میلیارد ریال در شهرستان سرخس در راستای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: راه‌اندازی سایت همراه اول، توسعه پورت ADSL، توسعه پورت تلفن ثابت و توسعه فیبر نوری از جمله طرح‌هایی است که با آغاز دهه فجر در شهرستان سرخس بهره‌برداری شد.

مختاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۹ سایت BTS همراه اول در  شهرستان سرخس فعال است که در سال جاری تعداد ۳ سایت BTS همراه اول (سایت شهید تندگویان، روستای چشمه شور و روستای دراز آب) نصب شده است.

رئیس اداره مخابرات سرخس در پایان تصریح کرد: توسعه خدمات موبایل و تلفن ثابت در روستاها بر اساس اصل مشتری مداری و اجرای عدالت اجتماعی در راستای ارائه خدمات یکسان به مردم از اولویت‌های مخابرات منطقه خراسان رضوی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه