در صحن مجلس؛
قالیباف روز زن و میلاد امام(ره) را تبریک گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت گفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی،گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت عرض می کنم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی بیان کرد: همچنین روز مادر و روز زن را به ویژه به زنان مسلمان و زنان و مادران کشورمان و همچنین مادران شهدا و جانبازان تبریک و تهنیت عرض می کنم. همچنین این روز را به نمایندگان خانم مجلس و خبرنگاران خانمی که در جمع ما حضور دارند، تبریک می گویم.
,رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی امروز از ساعت ۸ صبح به صورت غیرعلنی آغاز شده است.
,,
انتهای پیام/ک
]
ارسال دیدگاه