خبر خوش برای هفت تپه:

پرونده هفت تپه در ایستگاه اخر قوه قضاییه

پرونده هفت تپه در ایستگاه اخر قوه قضاییه
نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی درباره آخرین وضعیت پرونده فسخ قرارداد واگذاری کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نوشت: پرونده هفت تپه در قوه قضاییه و در ایستگاه آخر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به بیان آخرین وضعیت پرونده فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
این نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: پرونده هفت تپه در قوه قضاییه است و در ایستگاه آخر. خبر‌های چند روز اخیر حکایت از لابی‌های شدید و فشار‌های عجیب و غریب بر قوه دارد. قطعا با رویکرد ضدفسادی که از آیت‌الله رئیسی سراغ داریم، می‌دانیم ملت ایران انشاالله بزودی خبر خوشی دریافت خواهد کرد.
 
,
این نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: پرونده هفت تپه در قوه قضاییه است و در ایستگاه آخر. خبر‌های چند روز اخیر حکایت از لابی‌های شدید و فشار‌های عجیب و غریب بر قوه دارد. قطعا با رویکرد ضدفسادی که از آیت‌الله رئیسی سراغ داریم، می‌دانیم ملت ایران انشاالله بزودی خبر خوشی دریافت خواهد کرد.
,
 
,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه